Autor Téma: Chaos Rings & Chaos Rings Ω  (Přečteno 1944 krát)

Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« kdy: 29. Prosinec 2012 - 22:46 »
Přináším první dojmy ze hraní Chaos Rings od známého vydavatele Square Enix pro Android a Apple Store.

Konkrétně hraji na Androidu se svým Ascend g300.




Na začátku hry máte na výběr ze 2 dvojic postav a celkově jich je (bude) asi 4+

Po prvních cca 2-3 hodinách hraní probíhalo zatím vše stereotypně - bezhlavé pobíhání po čtvercových lokacích, vybíjení monster ála Final Fantasy a sem tam nějaký puzzle v rámci většinou jedné obrazovky, čímž se odemkl průchod telportačním krystalem, jenž Vás posune do další čtvercové lokace.




První úroveň skrývala zhruba v polovině a poté na konci 1 bosse. Poražením toho druhého se parta krystalem vrátila do úvodního paláce (chrámu.... či co to je za místnost), kde mohla dokoupit hrstku nového vybavení místního prodejce.




Soubojový systém je netypický snad tím, že po každém jednotlivém souboji se vám opět navrací plná životní síla (HP) jen magic points musíte doplnit tím, že se navrátíte (teleportnete pomocí itemu) zpět na do úvodní místnosti hry. Návrat znamená projití celé lokace až do místa, kde jste skončili případně Vám hra nabídne přeskočeníurčité části lokace (první úroveň šla přeskočit zhruba do poloviny).







No uvidíme jak se to ponese dál, úvod mě zatím příliš nenadchl ale to je zároveň příliš málo na to soudit celek.

Prozatím 65%.
Pokračování příště.




Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #1 kdy: 07. Leden 2013 - 23:47 »
Tak Vám nevím, ale zhruba od 3 úrovně hra začala být strašně jednoduchá. A to jsem se ani nesnažil "nahonit" souboje bezhlavým pobíháním z místa namísto, ale pouze soupeřil s těmi, jež jsem potkal při běžném procházení lokace. Každého z bossů jsem porazil napoprvé aniž by mě ubral více než 1/3 HP. Dalším zjednodušením bylo, když se odemkl item, který vám umožní získat dvojnásobný počet EXP. Další item vám dá více OZ (herní měna). No a aby toho nebylo málo, v poslední (prozatím dostupné) úrovni, jsem se naučil skill, který Vám regeneruje manu... ??? Zatím jsem zažil snad jen v jediné hře, že byste si mohli za pomocí magie doplňovat manu! Vždyť to nedává smysl... maximálně kdybyste ji vysávali z nepřítele, ale zde zakouzlujete přímo na sebe! No a aby toho nebylo ještě málo, poté, co agent učinil postavy nesmrtelnými (z hlediska věčného mládí a pokud Vám někdo neoddělí hlavu od těla) tak se Vám po každém herním tahu doplni cca 10% HP :lol: Ve výsledku se hra stala naprosto primitivní a (zřejmě) předfinálového bosse, jsem dal na 2 rány.


Teď jsem se dostal do fáze, kde se mi už nepodařilo pokročit do posledního scénáře, kam vedou diagramy všech postav. Tudíž jsem zvolil hrát novou hru za další 2 postavy. A těch "zjednodušení" zdá se, jsem vyjmenoval skutečně málo... nejen, že mi zůstaly veškeré OZ z hry s první dvojicí, takže teď je pro mě nakupování itemů prakticky zadarmo (už v první hře jsem měl zhruba od 1/3 naprostý nadbytek peněz, kdy nebylo možné je utratit), protože ceny úvodních itemů jsou vzhledem k mému kontu směšné, ale postavy se dokonce healují taktéž, jako Escher a Musiea poté, co získali nesmrtelnost... ??? Když tedy porovnám soubojový systém s Final Fantasy III, kde jsem musel xxx hodin levelovat postavy a zvlášť jejich jednotlivá povolání a i tak se pro mě potvory staly snadno porazitelné a bossové mě zabily snad jen 3x, pak jsou souboje v Chaos Rings směšně jednoduché + všechny ty nepřiměřené výhody, jež jsem popsal.




Jediné co musím uznat, že po navolení nové dvojice mě to rovnou hodilo do úrovně 2, kde je obtížnost vyšší a teď umírám v každém třetím souboji (nedává mi to moc smysl, vzhledem k dřívějšímu stylu postupu).

Za hru dávám zatím: 8/10
Za obtížnost: 5/10
Příběh: 6/10 (začal být zajímavější až ke konci, i když nic moc výpravného, jen dohady postav a pár vzpomínek)

I přese všechny vítky, jež zde uvádím jsem si hru tak nějak oblíbil a baví mě. Ještě dodávám, že hra má originální japonský dabing.


scénáře

PS: právě jsem zjistil, k čemu je ikonka "ENC" po rozbalení nabídky ve hře... je to vypnutí náhodných soubojů, pokud chcete projít znovu lokaci, jež jste již prošli. To znamená, že můžete nyní procházet všechny lokace a vysbírávat věci z beden (ano, kdykoliv se znovu vrátíte do lokace, bedny jsou znovu plné :roll:).




Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #2 kdy: 08. Leden 2013 - 00:05 »
Zde ještě malá ochutnávka... :cool:









Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #3 kdy: 12. Leden 2013 - 11:20 »
Přináším další momentky ze hry...






































Offline chocobo

  • LV 8/10
  • *
  • Příspěvků: 2 197
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 31
  • Pohlaví: Mužské
    • Final Fantasy Bonusweb
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #4 kdy: 19. Leden 2013 - 10:09 »
ta hra vypadá úžasně :) a přečetl jsem celou tvou recenzi, pěkné! :)


muj last.fm profil: http://www.last.fm/user/chocobooo/
moje stranky o final fantasy: http://ff.bonusweb.cz/
forum o final fantasy: http://ff.bonusweb.cz/forum

Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #5 kdy: 20. Leden 2013 - 21:23 »
Má "recenze" mi přijde z nynějšího pohledu jako docela unáhlená (spíše obsahově). Čili jen abych poopravil původní rozmary - healování postav nezpůsobuje nesmrtelnost, ta totiž v tehdejší fázi hry ještě nebyla dostupná, nicméně způsobuje to daný konkrétní skill, přesněji řečeno skill naučený do nasazené "formule schopností" (nevzpomenu si na přesný název). Nejprve si postava vybere povolání (válečník nebo mág). Poté si může navolit 3 různé "formule", do kterých se postupně učí skilly od protivníků. No a jedním z nich je právě magický účinek podobný "regen" jak ho známe z FF. Co se týče "doplňování many manou", toto kouzlo stojí 1MP a doplňuje celou manu (v závislosti na LVL postav nicméně například teď mají postavy 250 MP a zakouzlení za 1MP obnoví 350+ MP, uvažte ještě to, že lze zakouzlit v páru na obě postavy současně).

Co se obtížnosti týče, tedy soubojů a puzzlů. Souboje jsou opravdu promitivní a ve chvíli, kdy si osvojíte mechanismy hry, je běžné zabít předposledního bosse (včetně většiny předchozích) na 1 útok (nejvíc poté působí směšně scénky, kdy uberete boosovi tolik HP, že mu zbývá cca jen 5% po 1-né ráně a v tom přijde cutscéna typu "uff, ten boss má tak strašnou sílu, asi ho nezdoláme") jelikož od doby, co Vám to otevře druhé dveře, do druhé lokace, už si můžete navolit i o 20 LVL vyšší obtížnost a tím levelovat postavy stylem "1-2 souboje/level up" nemluvě o možnosti používat "paradise apple (body)" (Double XP po bitvě). Puzzlíky jsem v drtivé většině vyřešil během sekund na 1 pokus.

Nyní dohrávám za 4-tou partu a musím také hře vytknout "klonovací" natahovací tendenci, kde za každou dvojici postav procházíte identické lokace, identické bosse a pouze se mění zápletka a dialogy. Taktéž nebýt náhodných soubojů, hra je o cca 7/8 kratší (!).

Čili můj současný pohled:
Grafika: 7/10 (krásné modely postav VS nízké detaily či 2D textury pozadí)
Obtížnost: 3/10 (primitivní souboje a přílišné výhody)
Zábavnost: 6/10 (příliš se opakující potvory, znovuprocházení totožných lokací při hře za novou skupinku)
Příběh: 7/10 (trochu nadsazené chování postav, ale zaujme)
Celkově: 7/10




Offline SilentAndY

  • LV 8/10
  • *
  • Příspěvků: 2 607
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 59
  • Pohlaví: Mužské
  • ...::: オタク :::...
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #6 kdy: 18. Únor 2013 - 15:05 »
Na to bych potřeboval trochu větší a lepší telefon, než je můj Samsung Galaxy Y. Tak snad někdy s novým hardwarem... :D
Live. Death. Anime in between. ----->  No anime. No live.


[ Watch anime with me ] [ Listen music with me ]  [ Ride with us ]

Offline Small Soldier X

  • LV 10/10
  • *
  • Příspěvků: 7 246
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 63
  • Pohlaví: Mužské
  • oldstylelove.4fan.cz
    • ssx.wu.cz
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #7 kdy: 18. Únor 2013 - 23:44 »
tebe limituje především ten displej, hw ti chybí snad jen málo, jednicka zvlada vetsinou i me (na to, ze mam tez pomerne slaby telefon) a ty zpomaleni co jsem mival podezrivam spis SD HC Class 4 (tehdy jsem netusil nic o SD :cry:) jak si muzes vsimnout, tak na me rozliseni je hra zase uz ponekud "mala" a veci mimo snad menu hry uz se misty dost pixelizuji

"dvojka" uz se mi zpomaluje mnohem casteji, jinak v kratkosti bych jen dodal, ze Omega jse mnohem vice ukecanejsi a tim i vypravnejsi, alespon cca po 3 hodinach hrani, kdy ze 2/3 jsem jen cetl dialogy... na jednu stranu to vitam, pac jednicka byla diky tomu fakt hodne moc kratka (nebyt nastavovani hranim za dalsi dvojice) dialogu bylo ve srovnani s Omega mnohem mene. Na druhou stranu kdyz chci nekdy zapnout hru jen na par okamziku a zahrat si a prijde do toho "povidacka" na 15 minut, moc to nepotesi, clovek si to chce precijen trochu vychutnat a delat si serial z takovych scenek tomu moc neprida :)




Offline SilentAndY

  • LV 8/10
  • *
  • Příspěvků: 2 607
  • UKAZATEL DOBRÉ VŮLE: 59
  • Pohlaví: Mužské
  • ...::: オタク :::...
    • E-mail
Re:Chaos Rings & Chaos Rings Ω
« Odpověď #8 kdy: 04. Březen 2013 - 21:16 »
Displej mě hlavně deprimuje i u jiných aplikací. Ale co, k životu to tak moc nepotřebuji a nový zrovna taky ne, takže s novým zatím nepočítám...
Live. Death. Anime in between. ----->  No anime. No live.


[ Watch anime with me ] [ Listen music with me ]  [ Ride with us ]